неделя, 14 март 2010 г.

Коректно написано, предварително се извинявам на евентуалните си читатели, че ще премина на опростен правопис* (благодаря ти, Роналд Шерникау/Ronald Schernikau** за това, че ме "светна"). Този правопис ми позволява да изразявам себе си по-бързо, без да натискам shift.



добре, че никой не ми е чел блога /ама наистина никой/, та да го вкарам малко в ред.
***

и така..последният път, виждам, кларнетка си направи регистрация в един сайт за запознанства /на който няма да споменаваме името/ и..сега, преди да отчетем резултата бих искала да спомена, че тази регистрация бе съвсем скоро и инцидентно закрита..тъй като кларнетка малко се поувлече. но после за това. и така:

стъпка 1.
прелюдия
както казах, сайтът няма да го споменаваме. само ще ви обадя, че е доста посещаван. много хора, всички от които, разбира се, търсят нещо. и всички си вярват, че това нещо е любовта, а после започват да питат "с какво си облечена". като че ли пък си длъжна да си облечена...ама хайде: светът е пъстър и сексуалности всякакви.

стъпка 2.
моментът на регистрация
регистрирах се аз, сложих си снимки, на мен, самата, тъй като, който и да попитате, ще ви каже, че няма по-голям нарцис от мен. и по-красива няма. започна се една безумна кореспонденция. влизах всяка вечер, без изключение, с колкото и проблеми да е трябвало да се справям през деня. бях безкрайно упорита и убедена, че ще се жертвам заради експеримента. а тя каква стана...

стъпка 3.
безумни разговори. още по-безумни срещи. най-безумни последици.
ох, тая стъпка е най-трудна за списване. и това е, защото с кларнетка така се увлякохме /по-скоро аз се увлякох, а кларнетка стана все по-пасивна/, че границата с действителността все повече се разми. толкова, че в един момент забравих, че ходя по срещи заради малкия си експеримент, а не защото имам нужда от срещи с подобни мъже.


стъпка 4.
все повече чалга, все по-малко кирилица
чалгата не е музика, чалгата е култура, бързам да уточня. в тая връзка: безброй много хора са се превърнали в чалга фенове. живеят чалга живот, харесват чалга жени и пият чалга напитки. започнах да пия от тези напитки и да се убеждавам, че не са чак токова лоши. ч-то в живота ми започна се се уголемява и в един момент кларнетка оживя. аз й дадох тяло, т.е. тя си взе моето и не знаех кога ще ми го върне. не й се противопоставях, защото забравих, че не ми харесва. . .

стъпка 5.
принцът. не малкия, с малкото п.
гнусотията на всичката чалга започна да ми идва повечко. в един момент избрах възможно най-нечалга вариант и реших да отида на среща. облякох подобаващи дрехи, наметнах се с една доза чар и ... трясс!! изведнъж се завъртях в необществената пералня на чувствата - нещо, от което мислех, че съм се оперирала отдавна. видиш ли, младежът сбъдна всичките ми кошмари, знаейки колко е специален /знаейки, казвам, защото наистина се оказа специален, глава до глава със сър норман фостър, това светило светнало/. най-общо казано кларнетка се събуди от зимния сън и се настрои на пролетна вълна. за съжаление, в най-неподходящия момент: есента.

...


*Eduard Schernikau е немски писател, роден в западна германия. той е краен комунист и, за съжаление, успява да премине в източна германия само няколко месеца преди падането на стената. **чисто на графично ниво, книгите му се отличават с липса на така характерните за немския език главни букви. пунктуацията, обаче, си е там ;-)

Няма коментари:

Публикуване на коментар